۱۳۸۹ دی ۱۹, یکشنبه

شمارۀ جدید فصلنامۀ «ندای‌اسلام» منتشر شد

سنّت نامه: شمارۀ 42 ـ43 (تابستان و پاییز 89) فصلنامۀ «ندای اسلام» منتشر شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین، شماره جدید فصلنامۀ  "ندای اسلام"، که زیر نظر حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان منتشر می شود، منتشر شد.
«چراغی بر فراز راه» عنوان سرمقاله شماره جدید این نشریه است كه به قلم سردبیر به نگارش درآمده و مقوله «الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت» را مورد اشاره قرار می‌دهد.
«مادری به لطافت باران؛ ام‌المؤمنین عائشه صدیقه رضی‌الله‌عنها» عنوان مقاله‌ای از رقیه نعمتی و عبدالله پاسالاری است كه در بخش «اهل‌بیت و صحابه» این نشریه به چاپ رسیده است. در این بخش همچنین، بخش پایانی مقاله‌ای پژوهشی از حبیب‌الله مرجانی با عنوان «سردار جوانان بهشت و پرچمدار صلح و همبستگی، حضرت حسن مجتبی رضی‌الله‌عنه» به چاپ رسیده است. در بخش «عبادت و سلوك» این فصلنامه نیز نوشته‌ای از نصیراحمد سیدزاده با عنوان «نماز باب رحمت پرودگار» و اثری ترجمه شده از حكیم‌الامت مولانا اشرفعلی تهانوی را با عنوان «حقیقت دعا» می‌خوانیم.
«یادنامه» عنوان بخش دیگری است كه به‌مناسبت درگذشت علامه دكتر محموداحمد غازی، اندیشمند برجسته جهان اسلام، در شماره جدید این نشریه گنجانده شده است. در این بخش مطالبی همچون «شخصیت، افكار و آثار دكتر محموداحمد غازی» و «عروج غازی» را همراه با گزارشی از نشست بزرگداشت دكتر غازی در دارالعلوم زاهدان می‌خوانیم.
گفتنی است فصلنامه ندای اسلام زیر نظر حوزه علمیه‌ دارالعلوم زاهدان، به سردبیری محمد‌قاسم بنی‌كمال و مدیرمسئولی خدارحم لكزایی‌بهادری منتشر می‌شود.

۱ نظر:

اشارات گفت...

با عرض سلام و تحیات خدمت شما وفقکم الله بالخیر .
پایگاه مفدیتان لینک شد . در صورت علاقه وبلاگ حقیر را نیز لینک کنید .
و الیک المصیر
العبد الفقیر
وبلاگ اشارات