۱۳۸۹ بهمن ۷, پنجشنبه

سرنوشت مبهم مولوی فاضلی و دستگیری دهها تن از شهروندان تایبادی

سنّت نامه: آخرین خبرها از تایباد حاکی از آن است که امام جمعه برکنار شده این شهر در وضعیت مبهمی قرار داشته و تعداد زیادی از مردم نیز توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده اند.
mohamad-fazeli-29-10به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین، پس از اینکه دستور کناره گیری از سمت امامت جمعه شهرستان تایباد به مولانا محمد موحد فاضلی داده شد، مردم در مراسم نماز جمعه این شهر به این دستور اعتراض نموده و خواستار امام جمعه خودشان شدند و حاضر نشدند که به امامت شخصی دیگر نماز جمعه را برگزار نمایند، که در نتیجه این اعتراضات مولانا فاضلی در مراسم نماز جمعه حضور یافت و نماز را اقامه نمود و به این ترتیب اعتراضات فروکش کرد.
اما پس از ادای نماز و اتمام مراسم نماز جمعه،  گشتزنی نیروهای امنیتی در سطح شهر شروع شد، که نیروهای امنیتی  با یورش به برخی از منازل، دهها تن از مردم این شهر، به ویژه جوانان و نیز تعدادی از دانش آموزان این شهر را از خیابانها و منازل دستگیر و روانه بازداشتگاهها نمودند، که این روند همچنان ادامه دارد.
همچنین بنا بر گزارش‏های منتشر شده، مولوي محمد فاضلی، روز یکشنبه 89/11/3 مجددا به مشهد احضار شده است که تا کنون هیچ اطلاعی از وضعیت وی در دست نیست.

منبع: سني آنلاين.

هیچ نظری موجود نیست: